Goldenblog és Homebisztro

Az első 70 és az első 5 között

A Homebisztro idén ismét be lett nevezve a HVG által indított Goldenblog versenyre. Eleinte nagyon lelkes voltam, más baráti blogot is bíztattam, hogy nevezzen be, aztán kiderült, hogy az akció lényegi része pont abban az időszakban fog futni, mikor mindentől (sok esetben még a világhálótól is) távol leszek. Így jártam.

Tavaly a közönségszavazatok alapján a 323 versenyzőből a 145. helyezést értük el. Ugyan régebben alapított, de akkoriban életre kelő blog lévén, nagyon örültem ennek az eredménynek. Meg is ünnepeltük egy panna cotta tortával. Akkor viszont az Életmód kategóriában nevezhettem, amiben nem csak gasztro, hanem egyéb, életvitellel, azaz például utazással, sporttal foglalkozó blogok között szerepeltünk együtt, így egy év távlatában összehasonlítást végezni az eredmény alakulásáról szerintem nem túl pontos.
Idén az egyik változás az volt, hogy a gasztronómia külön kategóriát kapott. A közönségszavazatok alapján 113 induló közül a 70. helyet érte el a Homebisztro. Ebből levonva a következtetést még bőven van hová fejlődni, van mit tanulni, még akkor is, ha ez számomra nem munka, hanem egy merőben más jellegű munka melletti kedves hobbi, kikapcsolódás, és érdeklődés. A közönségszavazatok publikálása után egy nappal, azaz  tegnap megjelent a Goldenblog oldalán a zsűri által felállított sorrend is, mely szerint a Homebisztro az 5. lett. :) Ebből levonva a következtetést még bőven van hová fejlődni, van mit tanulni.. ;) Na de akkor is… hát… HUH!!!! :) :)

Blog_Goldenblog

Mindezt akkor láttam mikor munkából épp sajtozni-borozni indultunk, a kardigán már rajtam, a kabátom előkészítve, de valamiért pont ebben a pillanatban tört rám, hogy halaszthatatlanul telefont kell nyomkodnom, és ekkor jött szembe a bejegyzés, benne az első 10 helyzettel, akik között megláttam, felismertem, felfogtam, majd elhittem, hogy a Homebisztro is ott van. :) Azt a 10 percet, amíg a többiekhez értem a helyszínre, szinte végig vigyorogva tettem meg az utcán. Jó hír, hogy úgy tűnik nem szürkültek el a budapestiek, többen visszamosolyogtam rám! És hasonlóan nagy mosollyal nyitottam be a Sarki üzletbe, és nem értettem, hogy más (A Pár és Egy Barát) miért fogadja olyan nyugalommal a hírt, mintha azt mondanám, hogy akkor most elmegyek és alszom egy jót. „De jó, akkor végre nem leszel fáradt, ennek előre örülünk…” Valójában persze ők is örültek, csak egy kicsit jól neveltebben, és kevésbé érzelemkimutatóan.

Szeretném megköszönni Mindenkinek aki erre a blogra adta a voksát, és a zsűrinek, hogy egy nagyon szép helyezést ítélt oda a kis csapatunknak. Nagyon jó érzés volt az első tíz blog között viszontlátni a munkánkat, és az szintén ilyen jó érzés volt mikor láttam, hogy többen nézik meg az oldalt, és pláne, hogy többen csatlakoznak a facebookon a kedvelők kis csapatához. Nekik köszönöm a like-kat, és szeretettel üdvözlök minden új Tagot!
A nyerteseknek és a résztvevőknek pedig nagy gratula a munkájukért. Minden kategóriában érdemes egy kicsit körülnézni.

A blog pedig, amiért ilyen szép eredményt ért el, kapott egy kis meglepetés ajándékot, hogy a jövőben legyen mit megtölteni finomságokkal és tartalommal.

Leave a Reply

