Fehér karácsony – Budapest ködben

Szerintem az ország lakossága már évek óta letett arról, hogy a fehér karácsonyról akár csak álmodozzon is. Fehér karácsony alatt értem, (eddig értettem) a havas fákat, háztetőket, melyeket esténként szépen megvilágítanak lámpák meleg fényei. Vagy értem alatta az erdei túrákat, a lábunk alatt ropogó hóban. Ilyen manapság nincsen, és az izgalmunk is áttért abba az irányba, hogy március közepén ne bénítson le minket a hóesés ami akkor, mikor már várjuk a tavaszt, a meleget, de legalább az eggyel lazább kabátot, már kevésbé romantikus, mint karácsonykor. De idén azt gondolom a természet jó fej akart lenni velünk, és ha már havat nem hozott erre az időszakra, előállt a B tervvel és lett köd. Ezzel tágítva a fehér karácsony fogalmát.

Furcsa, de van egy különös vonzódásom a köd iránt,  szerintem misztikus, izgalmas, hihetetlen jó fotótéma lenne, ha össze tudnám hozni, hogy mikor véletlen a köd közelében vagyok, akkor nálam legyen a gépem. Most 10 egész percem volt az akcióra a Városligetben. A terv az volt, hogy ködbe vesző kacsákat szeretnék fotózni, de helyette egy igen komoly vitorlásversenybe csöppentem. IMG_to_3764
IMG_to_3713

IMG_to_3722




IMG_to_3730


IMG_to_3736
IMG_to_3726IMG_to_3762 IMG_to_3739
IMG_to_3710IMG_to_3753

IMG_to_3763
IMG_to_3723

Leave a Reply

