Kamillás szilvás turmix

Ezt most a „gyűjtsünk be mindent, amit itthon találok, még A Nyúltól is a teát, hogy ne haljak éhen turmix” volt. Nálunk a kamillatea A Nyúlé. Mikor komolyabban beteg lett, akkor mondta az orvos, hogy ahogy a miénknek, az ő emésztésének is jót tesz. Ha magától nem issza, tegyünk egy kicsit fecskendőbe és cumiztassuk. Először, volt nagy hisztimiszti, szinte képtelen voltam a cumi tartalmát A Nyúlba diktálni, lényegében ahogy magamba se. Aztán A Nyúl rákattant. Ha megneszelte mi készül rohant és döbbenetes mennyiséget vedelt belőle. Manapság megint leszokott róla, a szemét szoktuk ápolgatni vele. Mindeközben én is kitartóan próbálkoztam, de ez a kamilla dolog nekem se ment. Nem mondanám, hogy utálom, de az élvezeti értéke a negatív tartományból közelítette a nullát. Így kevertem. Aki nagyon nem bírja a kamillát, ez a turmix nem az ő világa lesz, inkább variáljon mással, hisz az íze azért jócskán benne van. De így, hogy vannak mellette más ízek, melyek miatt egy finom, egészséges reggeli ital lesz belőle, gyorsan csúszik

kamillaturmix

Continue reading